1.6 MPI prędkości powyżej 140

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • modder
    Classic
    • 2014
    • 5

    #26
    Cześć
    Sam chciałbym sie dowiedziec co to za lepsze olejki można wlać do BSE ? Sam śmigam dość szybko , ale w nawiązaniu do kolegi co latał do CRO to mam taką zasadę , że jak przekraczam prędkość 140 i wiem , że mam więcej drogi niż te 20-30 km po austostradzie i trzymam te minimum 140 to przełączam na benzin i mam to gdzieś. Ale tak naprawde do CRO to troche można pośmigać w Polsce do granicy czeskiej , w czechach już różnie , dopuszczalna 130 jak pamiętam , wiec nie ma co szarżować w wyścigu po mandat , troche lepiej w austrii ale także bez fantzaji bo co chwila zakręty albo góra dół albo drogi jakby się po płytach jeździło , o Słowenii szkoda się wypowiadać bo omijam oszczędzając 30 OJRO, no i zostaje CRO , czyli ok 500 km do splitu, spalam na tym odcinku ok pół baku beznyny i wydaje mi się , że nie przegrzewam silnika na gazie. Mam takie podejście do jazdy na 1000 km. Jak jeżdzę do 140 nawet nie patrzę na przełącznik gaz / benzyna

    Ale jak koledzy podpowiedza to chętnie sie dowiem czy zostawić ASO Oliwe ( zaraz znowu zmiana ) czy wlac siakis MObil 0/50 z beczki ?

    Komentarz

    • malygo
      Classic
      • 2014
      • 1

      #27
      Przłożenia skrzyni 1.6 mpi

      Witam
      czytając jeden z testów octavii 2 1.6mpi natknąłem sie na sformułowanie ze niby jest nieco dłuższe przełożenie skrzyni biegów. (test dotyczył modelu FL)
      i tu moje pytanie do was użytkowników :
      na 5 biegu przy 3 tys obrotów jakie macie prędkości ?? krótka skrzynia ma 100km/h +-
      jak u was sie rozkładają te wartości przy 100,110,120,130,
      btw na tou tubie sa tylko testy 0-100 wiec trudno tam dopatrzeć jakie sa obroty :P

      Komentarz

      • Andrzej.P
        RS
        • 2011
        • 1516
        • Octavia II (1Z3)
        • BSE 1.6 MPI 102 KM

        #28
        Co nieco o obrotach i prędkościach
        Skoda Octavia II 1.6 Mint 2008 LPG (@STAG)
        FSO Polonez Caro Plus 1.6 GSi 1999 LPG

        Komentarz

        • Kedirak
          Drive
          • 2011
          • 68

          #29
          hmm przeczytałem ostrzeżenia z wcześniejszych postów odnośnie zbyt dużej temperatury i problemów z głowicą. niestety potwierdzam te uwagi z autopsji :> Jeżeli masz gaz to może jednak lepiej zwolnić lub zmienić auto, ale może tylko kilku użytkowników w tym ja miało nieco pecha z tym niby niezawodnym silnikiem. Naprawić się go na szczęście udało i nadal pomyka czasami te 160 .. żrąc oczywiście olej. Gdybym więcej jeżdził na pewno bym znacznie zwolnił choćby ze względu na koszta oleju.
          Jest mini cooper 1.6 115, był zbyt słaby 1.6 102 BGU.

          Komentarz

          • Octavianos
            L&K
            • 2010
            • 1130

            #30
            Optimum to zachować prędkości dopuszczalne i już.
            SIMPLY CLEVER
            Wiesz co dobre :-)

            Moja Maszyna
            http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=53846

            Komentarz

            • elpolacco
              L&K
              • 2010
              • 1372
              • Volkswagen
              • CYVB 1.2 TSI 110 KM

              #31
              W mojej poprzedniej Fabii II 1.4 16V 85KM wracając autostradą w nocy przez ponad 50km utrzymywałem stałą prędkość w okolicach 180km/h. Praktycznie to był V-max dla tego silnika, ale jakoś nic się nie stało, nic nie wypaliło i auto sprawowało się do końca bezproblemowo. Pozostałe 80km drogi to już prędkości 150-160km/h/ Przez 25tys.km jady na LPG z 6 letnią instalacją gazową LR nie miałem z nim żadnych problemów. Auto nie brało oleju, płynu chłodniczego również.
              VW Golf Sportsvan 1.2 TSI 110KM

              Komentarz

              Pracuję...